Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 kwietnia 2018

Chusta szydełkowa SECRET PATHS Nr 2

Oto kolejna chusta na szydełku wydziergana specjalnie dla koleżanki ;-)
Wzór Secret Paths jest dość monotonny ale szybko się robi z pamięci. Udało mi się wykonać ją w 9 dni. Jestem zauroczona włóczkami Kokonki ombre, więc po raz kolejny użyłam własnie takiej włóczki.  O zaletach włoczki i pięknym efekcie cieniowanej chusty nie będę się powtarzać gdyż pisałam o tym w poprzednich postach ;-)
Tym razem chciałabym polecić również grupę na Facebook-u: "Chusty i szale razem dziergane", dzięki tej grupie i ich założycielkom polubiłam chusty i nauczyłam się je robić. Wzory różnych chust można znaleźć właśnie na tej grupie w Plikach. Panuje tam miła atmosfera, każdy chce pomóc innym jak tylko potrafi i własnie za to ją lubię ;-)

Włóczka: Kokonki ombre;
Kolor: wrzos/biel/szary/ciemny szary
Ilość nitek: 3 nitki;
Długość włóczki: 1300 m;
Szydełko: nr 3.0;
Wzór: Secret Paths;
Wymiar gotowej chusty: 145 cm x 70 cm (bez chwostów);







2 komentarze:

  1. Chusta jest przepiękna !!! Wydaje się aż niemożliwe, że wydziergana z jednej włóczki ?! Może i ja zapiszę się do tej grupy i w końcu wydziergam pierwszą chustę ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta bardzo mi się podoba. Ogólnie moim zdaniem efekt ombre pasuje do tego typu dodatków.

    OdpowiedzUsuń