Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 marca 2018

Chusta szydełkowa LOST IN TIME

Po raz drugi szydełkuję chustę i jest nią "LOST IN TIME". Wbrew pozorom wzór jest prosty, ale nie nudny. Udało się zrobić bez błędu, bez prucia i w tydzień ;-) Wykończenie chusty jest ze wzoru Secret Paths ( dwa ostatnie rzędy).

Tym razem wypróbowałam włóczkę KOKONKI SOFT, zakupionej w Kokonki.pl. To motek ombre, gdzie kolor zmienia się nitka po nitce. Skład włóczki to 100% akryl.
Użyłam szydełko w rozmiarze 3,5. Długość włóczki 1300 m.

Porównując włóczki: kokonki soft do włóczki kokonki (obie 3 nitkowe) zauważyłam takie różnice:
- Pierwsza różnica to skład włóczki: kokonki soft - 100% akryl a kokonki - 50% akryl/50% bawełna;
- W kokonkach soft - nić jest bardziej puszysta i grubsza, jakby bardziej "napompowana"a w kokonkach cieńsza i gładka;
- Z kokonków soft chusta wychodzi bardzo ciepła i miękka, jak na ten skład to jestem mile zaskoczona, gdyż z doświadczenia wiem, że robótki ze 100% akrylu są sztywne a tutaj praca wychodzi naprawdę miękka i miła w dotyku;
- W zwykłych kokonkach chusta wyszła gładka, delikatniejsza, subtelna, typowa na wiosnę. Za to w kokonkach Soft chusta będzie spełniać funkcje zarówno na chłodniejsze dni wiosny i na zimowe chłody, gdyż porządnie grzeje.
- Obie układają się ładnie i nie są sztywne ani " nie gryzą" ;-)
- Na pewno o wiele bogatszy wybór kolorystyczny jest kokonkach ombre ale w przeciągu ostatnich tygodni pojawiło się kilka nowych motków kokonki soft;


Włóczka: Kokonki soft
Kolor: granat/jeans/średni szary/szary
Ilość nitek: 3 nitki, 
Długość 1300 m, 
Szydełko 3.5
Wzór: Lost in time
Sesja fotograficzna w rzepaku: Tullilove Photography










16 komentarzy:

  1. Śliczna chusta przymierzam się też do niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję i zachęcam do działania ;-)

      Usuń
  2. Cudowna, też mam w zaplanowanych, ale zawsze jest coś na teraz. Pozdrawiam serdecznie🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak zacznie Pani dziergać to wciągnie Panią ta chusta ;-)

      Usuń
  3. Jest boska, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia❣️ Kolory idealne dla mnie, wzór❣️😍😍😍😍😍😍😍❣️ a wykonanie brak słów😍😍😍😍😍😍😍. Matko i córko zaraz oszaleje ❣️❣️❣️❣️😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘 GRATULUJĘ TALENTU MI NA RAZIE NIC NIE WYCHODZI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Miło mi, że chusta się podoba ;-) Na pewno i Pani wyjdzie ;-)

      Usuń
  4. Piękna :) Skąd masz takie fajne obrączki do pomponików?

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko jak Ty to kobieto ogarnęłaś w tydzień? Chyba noce zarywasz:D Ja jestem właśnie w trakcie i niby bliżej jak dalej, ale czasu brak:)
    Pochwal się jeszcze jakie wymiary ma chusta i czy ją blokowałaś:)
    Pozdrawiam,
    Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiary chusty to 150x68 cm ( nie licząc chwostów).
      Każda Wolną chwilę robiłam. I ten wzór mnie wciągnął ;-)

      Usuń
  6. Widzę ze nie tylko ja jestem fanka tej chusty...super wyszła '] kolorystyka piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Właśnie szykuje się do Losta nr 2 ;-)

      Usuń
  7. Dzięki. Super masz opis i chustę. :-)
    Wesołych Świąt Wielkiej Nocy

    OdpowiedzUsuń