Łączna liczba wyświetleń

środa, 7 lutego 2018

Chusta szydełkowa SECRET PATHS

Z utęsknieniem czekam na Wiosnę, w związku z tym wymarzyłam sobie chustę robioną na szydełku wzór: SECRET PATHS. 
Wydziergałam Ją z włóczki "kokonki " od Kokonki.pl, jest to wspaniała włóczka ombre 50% bawełna / 50% akryl. Chusta wychodzi miękka i ładnie się układa. Do wyboru są 3 lub 4 nitki włóczki jak również można nabyć tyle metrów włóczki ile potrzeba ( od 800 m -2000 m). Zmiana koloru następuje nitka po nitce, dzięki temu tworzy się piękny efekt OMBE. Wybór kolorów jest przeogromny i prawie codziennie pojawiają się kolejne nowości.
Muszę dodać, że jest to moja pierwsza chusta i jestem zadowolona ze swojego dzieła, które stworzyłam w tydzień ;-) Cieszy tym bardziej gdyż zrobiłam ją dla siebie.


Włóczka: Kokonki ombre
Kolor: ciemny szary, szary, jasny róż, 
Ilość nitek: 3 nitki, 
Długość 1000 m, 
Szydełko 3.0
Wzór: Secret Paths








6 komentarzy: