Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 lutego 2014

Siódemkowe Wyzwanie - Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6, Nr 7

16 luty 2014 - wyzwanie Nr 1

Pierwszy raz biorę udział w tego typu zabawie. Uczestniczyłam w "wymiance" jednak "wyzwanie" to trochę inny rodzaj zabawy...


Zacznę od tego iż "Siódemkowe Wyzwanie" zorganizowała Danusia - właścicielka bloga: MOJE CUDA CUDEŃKA. Generalnie chodzi o to, że na blogu Danusi co trzy tygodnie będą pojawiały się nowe banery z tematem - wtedy należy stworzyć własnoręczną pracę, dowolną techniką (czas realizacji pracy 2 tyg.) potem przez 4 dni obserwatorzy bloga Danusi będą mogli głosować na pracę która najbardziej im się spodoba ;)
Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów podczas całej zabawy ;)
Jeśli chcesz poznać szczegóły to zapraszam na pełny regulamin na bloga Danusi: ZASADY ZABAWY.
Kto lubi tego typu wyzwania to koniecznie musi spróbować ;)

WYZWANIE NR 1
Pierwszym wyzwanie jest dość nietypowy temat... "DZIURA"


Sama organizatorka uważa go za bardzo prosty ;) Choć jest niby oczywisty to jednak sprawił, iż nie miałam zbyt wielu pomysłów. Pierwsze o czym pomyślałam to "Dziura w zębie", potem "Dziura w płocie" oraz "Dziura w serze"... Pomysł to jedno, zrealizowanie GO to zupełnie inna sprawa!
Pozostałem przy pierwszej propozycji i tak oto wydziergałam "Zęba z DZIURĄ"

Ząb z DZIURĄ to ząb trzonowy wraz korzeniem ;)
Ma smutną minkę bo i ubytek jest spory!


Mam nadzieję, że przypomina zęba ;)

Ząb z DZIURĄ wykonany jest z włóczki na szydełku. 
Sam ząb jest całkiem duży gdyż mierzy prawie 14cm wraz z korzeniem ;)


Moja córka i mąż od razu poznali, że to chory ząbek.
Przy okazji musiałam wytłumaczyć córce dlaczego owy Pan Ząb ma Dziurę i przypomnieć jak należy dbać o higienę jamy ustnej aby ząbki były zdrowe i miały zawsze uśmiechniętą minkę ;)
Wyzwanie stało się więc pouczającym wykładem dla córci a ząbek stał się maskotką i przestrogą przed słodyczami ;)

Nie ma to jak temat, który łączy przyjemne z pożytecznym....

Ciekawa jestem drugiego tematu Siódemkowego Wyzwania!


17 marzec 2014 - wyzwanie Nr 2

Jest i drugie z z siedmiu wyzwań "KUBEK". Jak dla mnie temat jest całkiem przyjemny i nie trzeba bardzo kombinować jak w poprzednim temacie ;) Dziura sprawiła mi więcej "problemu", choć pragnę Was poinformować iż moja praca zajęła drugie miejsce za co wszystkim bardzo dziękuję - za Wasze liczne głosy. To miło, że "Dziurawy ząbek" przypadł Wam do gustu ;)

WYZWANIE NR 2


Moja praca jest szydełkowa - jak zawsze. Jest to turkusowy KUBEK z kolorową sową na gałązce. Do tego różowa podstawka pod kubek. Pomysłów miałam kilka ale stwierdziłam, że pracę wykonam w żywych kolorach aby było wesoło i wiosennie ;) 


 
Jeśli macie ochotę na wspaniałą zabawę "Siódemkowe Wyzwanie" - możecie jeszcze dołączyć! Serdecznie zapraszam na bloga organizatorki - Danutki: MOJE CUDA CUDEŃKA

1 kwiecień 2014 - wyzwanie Nr 3


Kolejny plan na Święta to szydełkowe Jajka Wielkanocne. W poprzednim roku stworzyłam kilka  Jajek do Koszyczka a dziś powstało nowe Jajo do kolekcji.
Jest to specjalne "Wielkanocne i Tęczowe Jajko". Pracę tą zgłaszam na "Wyzwanie Siódemkowe" u Danusi, właścicielki bloga: MOJE CUDA CUDEŃKA. Regulamin zabawy znajdziecie Tutaj:  Regulamin. Oczywiście zachęcam do wzięcia udziału w Wyzwaniu!

Wracając do Wyzwania Nr 3 - tematem jest "Tęczowa Wielkanoc" dlatego właśnie powstało po prostu jajko szydełkowe z tęczą i z chmurkami. Temat odebrałam dosłownie ;)

Wyzwanie Nr 3 - "TĘCZOWA WIELKANOC"

Moja praca to "Wielkanocne, Tęczowe Jajko"


Raz jeszcze zachęcam do wspólnej zabawy u Danutki! Może Wy coś stworzyliście tęczowego na Wielkanoc i pragniecie pokazać swoje dzieło ;) ?

  25 kwiecień 2014 - wyzwanie Nr4


Nadeszła pora na kolejne "Siódemkowe wyzwanie" u Danutki - organizatorki zabawy i właścicielki bloga: "Moje cuda, cudeńka".

Tematem wyzwania Nr 4 jest: "RAMKA"



Ramka powstała także z myślą o mojej córci i jej pokoiku, który nie tak dawno na nowo urządzaliśmy, tak więc ramka z córci zdjęciem prezentuje się kolorowo na jednej ze ścian ;)

Ramka wykonana jest z włóczki na szydełku, jako element ozdobny, dodałam perełki.



  16 maj 2014 - wyzwanie Nr 5

Kolejnym tematem "Wyzwania Siódemkowego" Nr 5 to: "Świecznik".


Szczerze przyznam, że na początku, gdy poznałam temat Wyzwania Nr 5 to miałam pustkę w głowie, długo nie miałam pomysłu, aż wreszcie coś tam zaczęło kreować się w mojej głowie...
Lubię kolorowe prace dlatego założyłam, iż świecznik będzie w stylu "bajecznym" i będzie ozdobą pokoiku mojej córki (podobnie jak ramka szydełkowa z zeszłego wyzwania).
Córka jest miłośniczką słodyczy ;) Dlatego stworzyłam "Bajeczny świecznik" - prosto z Krainy Czarów ;) Oczywiście cały jest wydziergany z szydełka. Do świecznika można włożyć całą świecę lub podgrzewacz. Czy przypadnie Wam do gustu? Sami oceńcie ;)

Tak wygląda "łysy" świecznik


 Świecznik szydełkowy na: duże świece lub podgrzewacz.


Dodatki do "Bajecznego, szydełkowego świecznika" to kolorowe słodycze: lizak, babeczka i cukierek.


15 czerwiec 2014 - wyzwanie Nr 6

To już przedostatnie wyzwanie u DANUSI a tematem do opracowania jest ORGANIZER.



Dla mnie to ciekawy temat i od razu miałam pomysł, który powstał w mojej głowie już bardzo dawno temu. Dopiero "wyzwanie siódemkowe" zmobilizowało mnie do realizacji tego pomysłu! Dlatego ucieszyłam się gdy Danusia podała taki temat bo wiedziałam, że biorąc udział w Wyzwaniach postaram się nie opuścić ani jednego i chcąc nie chcąc "zmuszę" się do wydziergania tego czasochłonnego organizera ;)

Oczywiście postawiłam na kolory, wiele soczystych kolorów bo właśnie tak mi się kojarzy dzieciństwo w wesołych barwach. Organizer jest wydziergany szydełkiem i ma wymiary: szerokość 30cm a długość 40 cm. Chciałam aby był uniwersalny, więc mój organizer można zamontować na dziecięcym krzesełku, można go też przywiązać na oparciu w samochodzie i będzie idealny w podróży ;) Z tyłu organizera doszyłam szelki na guziczki plus dwa boczne wiązania aby całość odpowiednio się trzymała do oparcia krzesełka. Posiada trzy małe kieszonki ozdobione wesołymi guziczkami: truskawki, żabki i jabłuszka. Jedna kieszeń jest szeroka i pojemna -  mieści np. nożyczki, klej oraz kieszonka zapinana na guzik, na różne drobiazgi w kształcie kieszeni - koperty. Tam wrzuciłyśmy taśmy klejące, gumki do mazania, strugaczki, małe kredki itp. Organizer w wykonaniu jest dość czasochłonny ale córka zadowolona a i gadżet przydatny więc jestem zadowolona ;)

Dość pisania i zapraszam do obejrzenie zdjęć.




27 lipiec 2014 - wyzwanie Nr 7

Dziś zaprezentuje ostanie-siódme wykonane zadanie do "Siódemkowego wyzwania"! Tematem jest "GAZETNIK".


http://danutka38.blogspot.com/2014/07/to-juz-ostatnie-siodemkowe-wyzwanie.html

Każdy z Was może wziąć udział w wyzwaniu - wystarczy poczytać prosty regulamin zabawy u Danusi na blogu: "Moje cuda cudeńka" i zaprezentować własnoręcznie wykonany Gazetnik!

Dla mnie był to raczej trudny temat, choćby z tego powodu, że gazety czytam bardzo rzadko... W dobie internetu wszelkie Newsy czytam na bieżąco w sieci ;) Jedyne gazetki jakie posiadam i nie wyrzucam to oczywiście gazetki z szydełkowymi i drucianymi wzorami! Dlatego taki wynalazek jak Gazetnik osobiście dla mnie jest zbędny. Jednak stworzyłam całkiem prosty Gazetnik, który posłuży mi jako GAZETNIK PODRĘCZNY  i będę mogła zabrać Go ze sobą np.na urlop wakacyjny! Oprócz gazetki ze wzorami szydełkowi mogę także dorzucić do środka kłębuszek włóczki, szydełko i druty.
Gazetnik jest wykonany na szydełku z podwójnej nitki akrylowej włóczki w kolorach brudny róż i niebieski. Wydziergany jest szydełkiem nr 4,5. Mieści w sobie kilka gazet i nie zajmuje wiele miejsca.
Choć miałam kilka pomysłów na to ostanie wyzwanie - to jednak pozostałam wierna technice szydełkowej ;)



Jak widać jest to zwykła i prosta praca - bez szału! W sumie nie jestem do końca zadowolona z efektów, jednak.... cieszę, się że wytrwałam do końca "Siódemkowego wyzwania" i przebrnęłam przez wszystkie etapy ;) 
Dziękuję Danusi za wspaniałą zabawę, za ten dreszczyk emocji w wyczekiwaniu na nowy temat pracy oraz za tajne głosowanie! A Wam szanowne koleżanki dziękuje za miłe komentarze oraz za to, że oddawałyście głosy na moje "wypociny" ! 

KONIEC WYZWANIA SIÓDEMKOWEGO



33 komentarze:

  1. Świetny dziurawy ząbek i widzę,że pięknie sobie poradziłaś z tematem wyzwania.Dziękuję za udział w mojej zabawie i życzę szczęścia podczas głosowania.
    Pozdrawiam ,Danutka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję za zorganizowanie miłej zabawy, choć nie jestem pewna czy podołam wszystkim wyzwaniom ;)

      Usuń
  2. Jestem w szoku,pozytywnym oczywiście;))))
    Takiej pracy jeszcze nie widziałam,a cały czas własnie takich nowości poszukuję;))Brawo za wykonanie;)
    Powodzenia życzę,choć sama biorę udział w wyzwaniu;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że przypadła do gustu moja praca. Borę udział w zabawie dla przyjemności więc i ja życzę powodzenie ;)

      Usuń
  3. O matko , szczęka z moimi dziurami opadł mi na biurko :-) Pomysł rewelacyjny wykonanie też. Gratuluję. Ja tez sie zapisałam do zabawy ale póki co moja dziura jest jeszcze w fazie tworzenia aczkolwiek została juz wymyslona co uważam za wielki sukces bo łatwo nie było. Powodzenia w głosowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia również ;) Ja też miałam wielkie "myślenice" w kwestii pomysłu, projektu...

      Usuń
  4. Baaaardzo oryginalnie. W życiu nie wpadabym na taki pomysł. Gratuluję oryginalności.
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Noooo...... aż mnie zęby zabolały, haha. Moja dziura przy Twojej to szans nie ma. Pomysł oryginalny, ja nie cierpię dentysty, totez i dlatego nie wpadłabym na to, że dziura to i w zębie jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto lubi chodzić do dentysty ;) ? Mi ten ząb akurat pierwszy się skojarzył z dziurą. Pewnie dlatego że dawno nie byłam odwiedzić stomatologa ;)

      Usuń
  6. Bardzo oryginalna interpretacja tematu! Mimo że ząbek dziurawy to wygląda jak maskotka. Serdecznie gratuluję pomysłu i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ząbek oczywiście po głosowaniu w wyzwaniu u Danusi mam nadzieję , ze będzie wyleczony(hihihihi)
    W pierwszym momencie na wyzwanie- pomyślałam o ząbku ale pewnie daleki z urody były od Twojego:)Życzę powodzenia w zabawie wyzwaniowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czarna dziura jest doszywana tak więc można ją spruć a tym samym wyleczyć zęba ;) Tobie również powodzenia życzę ;)

      Usuń
  8. Wspaniały pomysł i wykonanie! Myślę, że dziura w zębie jest najgorsza, boli, nieprawdaż?
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję:) Ja też dołączyłam do Danusinej zabawy, ale ja zawsze wszystko w ostatniej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ząbek jest świetny przydałby się moim synkom żeby pamiętali o myciu ząbków. Życzę powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ząbek
    Życz powodzenia w Siedmiu wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna interpretacja wyzwania! Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, nie mogę się napatrzeć!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubek jest swietny zarowno pomysl jak i wykonanie. Niesmialo sugeruje żeby jednak uczynic z niego osobnego posta . Dlugo trzeba bylo przewijac zeby sie do niego dostac a juz siodme wyzwania bedzie hen daleko !! Gratuluje drugie miejsca w pierwszym wyzwaniu i życzę powodzenia w glusowaniu drugiego wyzwania .

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak Ty ,ale ja radziłabym robić osobne posty z każdym wyzwaniem ,bo żeby dotrzeć i napisać komenta to nieźle trzeba się przedżeć przez to wszystko.A będzie prac jeszcze więcej i nie ma pewności czy innym będzie się chciało aż tak daleko zjeżdzać na dół aby zobaczyć.Ludzie są leniwi,mało czytają więc proszę zastanów się nad tym .Oczywiście wybór należy do Ciebie.
    Co do kubeczka to wyszedł prześliczny i spełnia wszelkie regulaminowe normy.Gratuluję i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubeczek jest przecudny, gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uluś tak patrzę na te twoje cuda i się napatrzeć kurcze nie mogę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też pomyślałam o szydełkowym kubasku, ale widzę że na trzy zgłoszenia już dwa są szydełkowe. Chyba jednak w innej technice nie podołam temu wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubek prześliczny,ale zgadzam się z Dausią,że powinnaś napisać nowego posta,a nie edytować starego.
    Taki edytowany post chyba nie pojawia się na pulpicie.
    Szkoda,żeby ktoś przegapił taką fajną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  19. super kubeczek :) powodzonka

    OdpowiedzUsuń
  20. Już ząb był rewelacyjny a teraz ten cudny kubeczek, jestem zachwycona. No i nie mam wyjścia, znów muszę na Ciebie zagłosować hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za miłe komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kubeczek jest piękny !!!
    Ładne żywe kolorki.
    Powodzenia w wyzwaniu.
    No i muszę się zgodzić z Danusią, że osobne posty byłyby lepsze na wyzwania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj jak te kubeczki slicznie wyglądają sa cudowne

    OdpowiedzUsuń
  24. Ząbek jest rewelacyjny :) fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń