Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 października 2012

SZYDEŁOKOWE DODATKI DLA MAM

Gdy zakładałam bloga myślałam, że będę tworzyć rękodzieła tylko dla maluszków i dzieciaków bo szydełkowanie dla nich najbardziej sprawia mi przyjemność. Jednak niektóre z mam prosiły mnie abym wydziergała dla nich opaski i czapki aby mogły wraz ze swoimi pociechami upodobnić się kolorystycznie garderobą...

Jednak nadal większość moich rękodzieł będę dziergać z myślą o maluszkach ;)

 

 

OPASKI:


1. Szeroka opaska szydełkowa w kolorze czerwonym i z dużym kwiatem
szerokość opaski 9cm


2. Szeroka opaska szydełkowa w kolorze brązowym i z dużym kwiatem
szerokość opaski 9cm


3. Szeroka opaska szydełkowa w kolorze fioletowym i z dużym kwiatem
szerokość opaski 9cm


4.Szeroka opaska szydełkowa w kolorze czekoladowym z dużym kwiatkiem i guziczkiem
bardzo cieplutka gdyż zrobiona z grubej włóczki
szerokość opaski 9cm


5.Opaska szydełkowa w kolorze kobaltowym i z dużą szarą kokardą
szerokość opaski 8cm


6.Opaska szydełkowa w kolorze śliwkowym z kwiatkiem i guziczkiem
szerokość opaski 7cm 



 7. Opaska szydełkowa w kolorze jasny szary z  kwiatkiem i guziczkiem w kolorze ciemny szary
szerokość opaski 7cm
 

8. Opaska szydełkowa w kolorze czarnym z  kwiatkiem i guziczkiem w kolorze jasny szary
szerokość opaski 7cm


9. Szeroka opaska szydełkowa w kolorze kobaltowym i z dużym kwiatem
szerokość opaski 10cm


CZAPKI:

1.Czarna czapka szydełkowa z dziurkami i fioletowym kwiatkiem


2.Czarna czapka szydełkowa z dziurkami i ciemno-szarym kwiatkiem


3. Ciemno-szara czapka szydełkowa z dziurkami i ciemno-szarym kwiatkiem


4. Szara czapka szydełkowa z dziurkami i różowym kwiatkiem


5.Czarna czapka szydełkowa z dziurkami i z trzema wymiennymi kwiatkami
Kwiatki są doczepiane na agrafkę (każdy kwiatek ma wszytą agrafkę)
Jedna czapka i kilka propozycji ;)
Kwiaty można przypiąć do szala lub do bluzki, swetra - jako broszka


5.Czarna czapka szydełkowa z dziurkami i z czarną dużą kokardą


6. Brązowa czapka szydełkowa z dziurkami i rudym kwiatkiem


 7. Ciemno szara czapka szydełkowa z dziurkami i fioletowym kwiatkiem


CZAPKI FANTAZYJNE DLA MAM (i nie tylko):

 

1.Czapka szydełkowa "KOŃ SIWEK" z nausznikami i wiązaniem
W kolorze brąz, biały i błękitny
Czapka ta jest wydziergana na specjalne zamówienie dla miłośniczki koni



2.Czapka szydełkowa "Piesek duża Tośka"
biała z dodatkiem szarego i amarantu.


 

RĘKAWICZKI I MITENKI ROBIONE NA DRUTACH DLA MAM:

1.Rękawiczki robione na drutach "Cześć Koteczku" - rozmiar dla dorosłych


2.Mitenki robione na drutach "Romantyczny warkocz" - szare, długie,
rozmiar dla dorosłych


3.Mitenki robione na drutach "Podwójny warkocz" - żółte, półdługie,
rozmiar dla dorosłych


4.Mitenki robione na drutach"Beżowa Sowa"


SZYDEŁKOWE ZESTAWY DLA MAM:

 

1.Szydełkowy komin i opasa w kolorze kobaltowym 
szerokość opaski 10cm
obwód komina 160cm, szerokość 19cm




OZDOBNE SZYDEŁKOWE BROSZKI:



Broszki szydełkowe dla mam i nie tylko. 
Pasują jako dodatek do swetra, żakietu, sukienki lub mogą służyć jako przypinka do czapki, szala...


1. Szydełkowa broszka KWIATEK w kolorze czarnym, zapinana na agrafkę

 

 2. Szydełkowa broszka KWIATEK w kolorze turkusowym, zapinana na agrafkę


3. Szydełkowa broszka KWIATEK w kolorze czerwonym, zapinana na agrafkę
  

4. Szydełkowa broszka KWIATEK w kolorze kremowym, zapinana na agrafkę


 5. Szydełkowa broszka KWIATEK w kolorze śliwkowym, zapinana na agrafkę


6. Szydełkowa broszka KWIATEK w kolorze amarantowym, zapinana na agrafkę


7. Szydełkowa broszka KWIATEK w kolorze zielonym, zapinana na agrafkę





16 komentarzy:

  1. opaska cudna, kwiatek mnie urzekl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Ta opaska to dla mojej siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula jesteś niesamowita ! Opaska śliczna... jak wszystko co robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne dzieła Pani tworzy :). Z tego postu najbardziej podoba mi się ta czapka z kwiatkiem, opaski też fajne :). Widać, że ma Pani talent i robi to z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te rzeczy są przepiękne :) Zazdroszczę talentu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie ;) Również pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta czapa z koniem jest rewelacyjna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka z koniem na żywo prezentuje się jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :D Koń jest jedyny w swoim rodzaju ;) Faktycznie zdjęcia nie oddają oryginału czapki, no ale nie umiem robić ładnych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauroczył mnie te ostatnie - szare mitenki. Takie delikatne i romantyczne... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super:) Jeśli lubisz candy i rozdania - zapraszam na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tworzysz super rzeczy - czapki i mitenki mnie położyły a inne rzeczy dosłownie rozwaliły - POZYTYW MEGA POZYTYW , ah chciałabym chciała założyć na swe dłonie chociaż ten bajer jaki robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. czapka z konikiem rewelacja!

    OdpowiedzUsuń